• Lorem ipsum

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen boven de € 50, ex btw- die met Online of Vooraf Overmaken betaald zijn, worden gratis verstuurd *in Nederland en België*! De bezorgkosten voor bestellingen lager dan € 50,- ex btw wordt er € 10,- berekend. (Wij verkopen een heel breed assortiment waardoor er allerlei producten zijn van verschillende maten en gewichten. Hierdoor rekenen wij €10) De definitieve verzendkosten worden berekend op basis van de inhoud van uw winkelwagen en is te zien onder de button "Bestelling afronden"
De definitieve verzendkosten worden op de Checkout van je bestelling getoond voordat je de bestelling aanschaft.

Voortgang van je bestelling?
Nadat je hebt besteld, ontvang je van ons een e-mail met daarin je bestelgegevens. In deze e-mail staat een unieke link. Met die link kun je in ons systeem de status van je bestelling zien. Je kunt hier zelf zien of je order in ons magazijn wordt verwerkt of zelfs al is verzonden. Zodra je pakket is ingepakt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Via die link kun je de tijdsindicatie en status van je levering van je pakket bekijken.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voor bestellingen is het wel zo handig als deze bij u thuis bezorgd worden. U heeft bij Europower de keuze om uw producten aan huis te laten bezorgen.
Bij elk product staat een levertijd vermeld en het product met de langste levertijd wordt aangehouden om uw order compleet uit te leveren. Op de dag voor levering ontvangt u van ons een track & trace code. (behalve bij brievenbus zendingen)

Wat zijn de levertijden?
Per product kunnen de levertijden verschillen, vandaar dat wij bij alle artikelen levertijden aangeven (bij geen of onvoldoende voorraad is de levertijd 3 - 5werkdagen).
Onze levertijden worden continu bijgewerkt voor de optimale levertijdsindicatie.

Kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
U kunt uw bestelling ophalen in ons magazijn wanneer u dit heeft aangegeven bij het maken van uw bestelling. Zodra uw bestelling klaar staat, krijgt u hierover automatisch bericht.

Op welke tijden kan ik mijn bestelling afhalen in jullie magazijn?
Wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, brengen wij u per e-mail of telefonisch op de hoogte. U kunt uw bestelling dan in ons magazijn ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur

Levertijden
Bij alle artikelen worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

Retourneren
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

Retoursvoorwaarden

De artikelen van onze website hebben een retourstermijn van 14 dagen. Binnen 14 dagen zullen de
artikelen terug gestuurd moeten worden.

Uitzonderingen

Alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het 14 dagen herroepingsrecht.
Gepersonaliseerde producten. Dit zijn producten welke niet standaard worden verkocht maar op aanvraag van jou zijn samengesteld en of besteld bij een van onze leveranciers.
Producten die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
Producten waarvan de originele fabrieksverpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.
Producten welke niet volgens montage voorschriften zijn geïnstalleerd.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij verzoeken dit altijd z.s.m. aan ons per email door te geven onder vermelding van uw bestelnummer.
Hoe eerder wij namelijk uw annulering ontvangen, des te eerder wij de verwerking kunnen stopzetten. Bestellingen die reeds verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd.
Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het termijn van terugstorten varieert per betaalmethode

Mijn artikelen blijken bij levering beschadigd, wat nu?
Let op: schade aan een zending moet binnen 7 dagen na levering aan ons worden gerapporteerd. Hierna zal DPD of DHL de claim helaas niet behandelen. Graag foto's van de schade opsturen via de mail omdat de vervoerders dit eisen. 

Kan ik een product ruilen?
Nee, helaas kunt u geen product ruilen. Uiteraard kunt u wel het product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Binnen hoeveel dagen het aankoopbedrag terug?
Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen kunt u binnen 14 dagen het geld retour verwachten op uw rekening.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, u dient zelf de verzending van een retourzending te regelen.

Uw bestelling geannuleerd door Europower BV?
In enkele gevallen komt het voor dat wij genoodzaakt zijn uw bestelling te annuleren. Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

Het artikel is (toch) niet leverbaar
De adresgegevens zijn onduidelijk of incorrect
Als een bestelling is geannuleerd, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Ik ben niet tevreden met mijn producten, wat nu?
Wanneer je koopt op afstand bij een webshop, dan heb je als consument standaard recht op een zichttermijn van 14 dagen.
Deze termijn gaat in nadat je je bestelling ontvangen hebt. In de praktijk houdt dit voor jou als consument in dat je een product binnen 14 dagen mag retourneren.

U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Europower BV
Coenecoop 618
2741 PV, Waddixveen
Nederland

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Tip: voeg het retourformulier bij uw retourzending

Is het product kapot of niet compleet? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zo kunnen wij kijken naar een passende oplossing speciaal voor u.